FOCUS generelle udfordringer
Nedenfor er der support-emner som ikke omhandler direkte login i FOCUS, men omkringliggende problemer.
Jeg klikker på linket til kandidat/klient, men den åbner ikke
Løsning:
Det kan skyldes, at din PC er sat op til at bruge en primær adresse i browseren, typisk din personlige mail (se punktet ”Den fortæller mig jeg ikke er medlem af organisation eller virksomhed).
Et workaround kan være
- Højreklik på linket til kandidaten i mailen, og kopiér linkadresse
- Gå til den browser eller inkognito vindue man er logget på FOCUS med
- Indsæt linket i adresselinjen øverst
Nu vil browseren bruge den eksisterende Microsoft-adgang til at åbne kandidaten og du vil komme ind.
Jeg har fået en mail, der fortæller mit password udløber – hvordan skifter jeg det?
Løsning:
Hver 3. måned skal du oprette nyt password til FOCUS grundet datasikkerhed.
Sådan skifter du password:
- Gå til https://changepassword.as3.dk
- Indtast i 1. rubrik din mailadresse (eksempel: xxxx@danskerhvervspsykologi.dk)
- Indtast i 2. rubrik dit nuværende kodeord til FOCUS
- Indtast i 3. rubrik dit nye password
- Indtast i 4. rubrik dit nye password igen
- Vælg ”Change password” knappen til sidst
Password til FOCUS er nu ændret, og vil være gældende de næste 3 måneder.
Har du brug for professionel krisehjælp eller psykologisk bistand?
Kontakt Dansk Krisekorps i dag og få hurtig hjælp fra vores erfarne psykologer. Vi tilbyder landsdækkende akut krisehjælp døgnet rundt og skræddersyr løsninger til virksomheder og organisationer. Uanset om det gælder arbejdsulykker, overfald eller personlig krise, står vi klar til at hjælpe.